Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

"Έχουμε κοιταχτεί έστω και μία φορά στο καθρέπτη Έλληνα και Ελληνίδα;"


"Αυτό είναι το ερώτημα που πρέπει να απαντήσουμε όλοι στο εαυτό μας! Είμαι 27 ετών και θέλω να μας ρωτήσω όλους (μαζί και εμένα αν και δεν έχω στήριξη το δικομματισμό με την ψήφο μου) τα έχετε βρει με...



τον εαυτός σας; Έχετε καταλάβει ότι 35 χρόνια πληρώνουμε φόρους και δεν έχουμε παιδεία, δεν έχουμε ασφάλεια, δεν έχουμε υγεία, δεν έχουμε ένα κράτος να σέβεται τον πολίτη του. Έχουμε διανοηθεί ποτέ αν αυτοί που μας κυβερνούν διαφέρουν από εμάς; Μήπως τελικά ο πολιτικός κόσμος είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας στην οποία ζούμε; Για κοιτάξτε γύρω σας ή ακόμη καλύτερα στον καθρέφτη σας! Εμείς τους ψηφίζουμε και τους δίνουμε την εξουσία κάθε φορά! Τρανό παράδειγμα! Το 1999 μας κατακλέψανε τα χρήματα μας από τα ταμεία μας στο χρηματιστήριο, τότε κυβέρνηση το ΠΑ.ΣΟ.Κ! Αμέσως μετά από ένα χρόνο έχουμε εκλογές, ποιό βγήκε κυβέρνηση; Τι ρωτώ ε; Το ΠΑΣΟΚ φυσικά! Το ίδιο έγινα και με τα περίφημα δομημένα ομολόγα της Ν.Δ.! Μας έκλεψαν πριν της εκλογές του 2006 και ποιος κυβέρνησε πάλι μετά; Η Ν.Δ. φυσικά! Μήπως τελικά εμείς φταίμε για την κατάντια μας; Εμείς δεν ψηφίζουμε τα λαμογια που μας τάζουν μια θέση στο δημόσιο έτσι ώστε να είμαστε αραχτοί, να περνούμε τον μισθό μας και να λεμέ όλοι: το μηνιάτικο μπαίνει κάθε μήνα, δεν πάει να καεί όλος ο κόσμος, εγώ θα είμαι καλά! Πόσες φορές εσείς η μεγαλύτεροι δεν έχετε πίεση με διαφόρους τρόπους εμάς τα παιδιά σας να ψηφίζουμε και να στηρίζουμε το ίδιο κόμμα μια ζωή όπως και εσείς; Μήπως έχετε μπερδέψει την πολιτική με τον αθλητισμό; Έχουμε ψηφίσει ποτέ με γνώμονα το συλλογικό συμφέρων και όχι το ατομικό; Δυστυχώς, επειδή κάνεις μας δεν τα έχει αναρωτηθεί αυτά είμαι 100% σίγουρος ότι αν αύριο έχουμε εκλογές το ΠΑ.ΣΟ.Κ ή η Ν.Δ θα κυβερνά αυτό τον τόπο! ΕΧΩ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ!! Ευχαριστώ πολύ όσους διάβασαν τις σκέψεις μου."
troktiko.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΚΜΗ βοτανική θεραπευτική προσέγγιση

  Με σχεδόν 2 τετραγωνικά μέτρα επιφάνεια, το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματός μας. Είναι το προστατευτικό τοίχος του οργανισμού...