Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ


Ο/Η κάτωθι υπογεγραμμένος ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΚΟΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ή ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ δηλώνω οτι έχων σώας τας φρένας και εν γνώσει των συνεπειών του νόμου,περί ψευδούς δηλώσεως,δεν προτίθεμαι παρά την αγάπη μου για την πατρίδα να διαθέσω υπέρ της έναν μισθό μου,αφού "λεφτά υπάρχουν" και αφού η κυβέρνηση μου έχει δεσμευθεί να τα εισπράξει απο τους έχοντες και κατέχοντες

Επί πλέον δεν θα έχω την δυνατότητα να πληρώσω νοίκι,φώς,νερό, τηλέφωνο και τα τροφεία μου.Με την ευκαιρία σας διαβεβαιώ οτι δεν συνάντησα τον Πρωθυπουργό και οτι ουδεμία δέσμευση ανέλαβα ενώπιον του κ. Παπανδρέου να αναλάβω αποκλειστικά την αντιμετώπιση των δημοσιονομικών προβλημάτων και του χρέους της χώρας.

Ο(Η) ΔΗΛΩΝ(ΟΥΣΑ)

2 σχόλια:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Tα @@ μου θα πάρουν!
Καλημέρες!

irini paliou είπε...

Nα τα παρουν Αντριου...αν και νομιζω πως θα τους προβληματισεις....δεν θα ξερουν τι να τα κανουν...χαχαχαχαχ φιλουρες

ΑΚΜΗ βοτανική θεραπευτική προσέγγιση

  Με σχεδόν 2 τετραγωνικά μέτρα επιφάνεια, το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματός μας. Είναι το προστατευτικό τοίχος του οργανισμού...