Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Η ΛΥΣΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ''ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ''!!

Ώρα 5.00 το πρωί. Χτυπάει το κινητό. Ξυπνάω και σκέφτομαι ότι σε λίγο θα χτυπήσει και το ρολόι. Φυσικά και βάζω δύο ξυπνητήρια. Μη λάχει και αργήσω να πάω στη δουλειά του μαλάκα!
14 ώρες την ημέρα από Δευτέρα έως Σάββατο για 700€ μαύρα. Βλέπεις δεν μπορώ να είμαι νόμιμη λόγω σύνταξης. Αν δουλέψω βάση νόμου θα μου φορολογήσουν το εισόδημα 70% πάνω κάτω. Τί ήθελα και τους φηφιζα τους τελειωμενομαλάκες μου λες; Γιατί είμαι ηλίθια είναι η ξερή απάντηση.
Χάλασε και το αυτοκίνητο συν 380 € στα έξοδα. Είναι να πληρωθεί η ΔΕΗ το νερό και ταα κοινοχρηστα, το κινητό είναι κομένο..
Ευτυχώς που πήγα στο σούπερ. Τι ευτυχώς δηλαδή που έσκασα 120€ για τα απολύτως απαραίτητα. Η δόση της τράπεζας θα κάνει παρέα με αυτή του κωτσόβολου και ελπίζω να τα βρουν γιατί θα περάσουν αρκετό χρόνο μαζί στο ράφι με τα προσεχως.
Κάνω καφέ κι ανοίγω τηλεόραση ΑLTER και SKAI εναλλάξ, είναι η μόνη διαθέσιμη πρωινή ενημέρωση.Οι παρουσιαστές - δημοσιογράφοι, μέσα στην καλή χαρά, κράζουν και χτυπιούνται για τα οικονομικα, το ασφαλιστικο, για τις συντάξεις, για τα όρια της φτώχειας...και μετά πάνε στα υπερλούξ σπίτια τους χωρίς βέβαια να νοιαστούν για 194€ στη ΔΕΗ.Οι καημενούληδες οι πουλημένοι.
Κι έχεις και τους άλλους του κομμουνισμένους που κράζουν κι αυτοί με τη σειρά τους, όχι άκυρο, όχι λευκό, όχι στο δυκομματισμό. Μα για ποιο δυκομματισμό μιλάνε αφού όλοι ίδιοι είναι και ίδιο σκοπό έχουν ΝΑ ΤΑ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ!
Μα να μην υπάρχει κανείς καλός σ'αυτή τη χώρα;
Γιατί να είναι όλοι τόσο ξεφτύλες;
Τα χριστούγεννα η κόρη αρααβωνιάζεται. Πρέπει να μαζέψω λεφτά. Έχω και τον γιο που δουλεύει σε συνεργείο αυτοκινήτων για 600€ το μήνα, αν τον πληρώσει κανονικά δηλαδή. Γιατί από τότε που γύρισε απο φαντάρος δεν εχει πληρωθεί ούτε μία φορά κανονικά. Πάντα του δίνει έναντι, άλλες φορές 50 άλλες 100(σπάνια) και άλλες 20(συχνά).
Όταν έρχεται Σάββατο λοιπόν όλο και κάπου θέλει να πάει με το κορίτσι και τους φίλους τουνα μη του δώσω λεφτά; Να του δώσω! Κι εγώ; Μάλιστα εγώ θα μείνω μέσα θα πάρω τηλέφωνο την κολλητή μου να φέρει κανά 2λιτρο κρασι θα βγάλω και ότι εχω στο ψυγείο για να τσιμπίσουμε και θα περάσουμε το σαβββατόβραδο πίνωντας το Βόσπορο, ακούγοντας Μητροπάνο και Πουλόπουλο κλαίγοντας ξεχνώντας για εκείνη την ώρα τουλάχιστον ΔΕΗ, κοινόχρηστα, νερό, τηλέφωνο, τράπεζα, σούπερ....
Έρχεται λοιπόν ο τάδε ακαδημαϊκός και σου λέει ότι η λύση για τα μέτρα θα έρθει από το πεζοδρόμιο!
Από όλους εμάς δηλαδή που μας έχουν κόψει μισθούς και παροχές και έχουν ανεβάσει το κόστος της ζωής μας στο διπλάσιο, από εμάς και τα παιδιά μας που έχουν υποβιβάσει τη ζωή μας πιο κάτω από το πεζοδρόμιο και που στο τέλος θα το ρίξουμε στα σκληρά για να ξεχάσουμε...
Για πείτε μου λοιπόν κύριε ακαδημαϊκέ με τη φωνή και κουράγιο θα αντισταθούμε και θα φωνάξουμε όταν το βάρος της καθημερινότητας είναι τόσο αβάσταχτο πυ η φωνή πνίγεται και τα γόνατα κόβονται;;
Αλλά τι ανάγκη έχετε εσείς με τον παχυλο μισθό εσείς που ούτε κατα διάνοια δεν ανήκετε στην τάξη του 'πεζοδρομίου'.
Με πεζοδρομιακά λόγια λοιπόν ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΣΑΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΚΜΗ βοτανική θεραπευτική προσέγγιση

  Με σχεδόν 2 τετραγωνικά μέτρα επιφάνεια, το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματός μας. Είναι το προστατευτικό τοίχος του οργανισμού...