Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Η ΧΗΡΑ ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ


Τι τραβάω κι εγώ η χήρα η βαριόμοιρη;;;; Το νέο μέτρο του ΔΝΤ πετάχτηκε ξαφνικά μπροστά μου!
Βρε σαν τι μοιάζει, βρε σαν τι μοιάζει;;;
Σίγουρα κάτι μου θύμιζε αλλά το ίδιο μυαλό χειμώνα καλοκαίρι τι να σου κάνει;
Μήπως είναι αρνάκι σούβλας τραγανό ξεροψημένο και λαχταριστό;;;
Μπα...όχι αφου έφαγα τώρα το Πάσχα, πριν ένα μήνα ντε, θα το θυμόμουν!
Μήπως είναι το πορσεδάκι που έχω φόντο στο κινητό μου;;
Μπα...ούτε αυτό είναι...αφού το βλέπω κάθε μέρα αραγμένο έξω από το σπίτι του φτωχού επιπλοποιού που μενει δίπλα μου...άρα θα το θυμόμουν και αυτό!
Μήπως είναι βενζίνη;; Σίγουρα όχι γιατι μετά από μιας βδομάδας σκληρής οικονομίας κατάφερα να βάλω στο πεινασμένο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μου 5 ευρώ και θυμάμαι πολύ καλά ότι η βενζίνη είναι υγρή!!!
Μήπως είναι αυτό το πράσινο μακρύ σκληρό απ' έξω και τρυφερό από μέσα με πολλά σποράκια λαχανικό που πουλάνε στη λαϊκή αγορά;;;
Και ξαφνικά θυμήθυκα...ΕΙΜΑΙ ΧΗΡΑ...
Άρα αφού ο πεινασμένος καρβέλια σκέφτεται εγώ η ΧΗΡΑ τι θα σκέφτομαι;;;
Ναι αγαπητοί αναγνώστες ΣΩΣΤΑ καταλάβατε...
Το νέο μέτρο του ΔΝΤ μου θύμησε ένα "ορθωμένο, παλλόμενο και εν πλήρη στήση ανδρικό γεννητικό όργανο"..
Τι χαρά και αυτή βρε παιδί μου εκεί που είσαι μπερδεμένη και δεν μπορείς να δώσεις όνομα στις επιθυμίες σου έρχεται το ΔΝΤ και με μιας όχι μόνο δίνει όνομα αλλά και νόημα και σάρκα...και αυτή την αξεπέραστη αίσθηση της προσμονής....ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΑΝΕΙ αυτό το νέο μέτρο επιτέλους;;;;

1 σχόλιο:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Περίμενε... ακόμα ασχολούνται με το «παίξιμό» του!!!

ΑΚΜΗ βοτανική θεραπευτική προσέγγιση

  Με σχεδόν 2 τετραγωνικά μέτρα επιφάνεια, το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του σώματός μας. Είναι το προστατευτικό τοίχος του οργανισμού...